Dowiedz się więcej o Szkole Motywacji na stronie
www.szkola-motywacji.pl

Otwórz

szkoła motywacji

Kampania 2012

Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20. a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady,  zaburzenia mowy i wiele innych. Co druga osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim jest chora na SM.

W większości krajów Unii Europejskiej leczenie ma zapewnione ok. 30% chorych. Pod względem dostępności do terapii Polska jest wciąż na jednym z ostatnich miejsc. Nieleczone lub źle leczone SM prowadzi do niepełnosprawności i wykluczenia osoby będącej często dopiero u progu kariery zawodowej i życia rodzinnego.

Raport podsumowujący kampanię SM – walcz o siebie w roku 2012.

 

STRATEGIA KAMPANII

 

Cel:

 

Wyzwanie

„ Jeśli jest szansa, warto walczyć i nie można rezygnować. Całe nasze życie składa się z odwagi do wykorzystywania szans. Jeśli jest nadzieja po prostu nie wolno się poddawać”

 

Główny przekaz

„Trzeba walczyć o siebie!”

 

Take out

 

Idea – szanse

Pokazujemy ludzi chorujących na SM, którzy pełni pasji i woli walki wykorzystują szanse w swoim codziennym życiu. Ludzi, którzy tak jak we wszystkich innych działaniach tak i w chorobie nie poddają się, walczą z nią skutecznie i dzięki temu funkcjonują normalnie w codziennym życiu.
Za działania w internecie odpowiadała Agencja Interaktywna Eura7

Organizatorem kampanii była agencja marketingu społecznego Telescope

Billboardy

 

 

Spot radiowy

Spoty telewizyjne