Dr Jerzy Gryglewicz z Uczelni Łazarskiego o opiece koordynowanej, z Fundacja Urszuli Jaworskiej

Opublikowany przez SM - walcz o siebie na 11 maja 2016
Zobacz więcej

Kampania 2015

STRATEGIA KAMPANII

Długofalowy cel kampanii

 

IV EDYCJA

Życie ze stwardnieniem rozsianym to nie wyrok. Lecz czy mamy tego świadomość? Wśród chorych są zarówno idealni rodzice, jak i idealni pracownicy. Czy SM musi ich dyskwalifikować? Czy ludzie zdrowi mają prawo utrudniać im aktywne życie na starcie? W maju rusza kolejna, IV już edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”, bo warto edukować młode pokolenie!

Insight

„W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać osoby chore na SM w codziennych rolach społecznych ze szczególnym naciskiem na pracę zawodową. Tym razem, pokazujemy osoby z widocznymi dysfunkcjami – osobę na wózku, poruszającą się o kulach, które w zestawieniu z odpowiednimi hasłami wyraźnie pokazują, że wartość człowieka definiuje to, kim on jest, a nie to, jak w danym momencie się np. porusza”

Pobierz informację prasową.

 

 

Za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna Eura7

Organizatorem kampanii jest agencja marketingu społecznego Telescope

MEDIA

Citilighty

 

Spot TV

Spot radiowy