O kampanii

STRATEGIA KAMPANII

Długofalowy cel kampanii

 

III EDYCJA

Chcemy nadal budować świadomość, że SM to choroba, z którą trzeba walczyć i nie wolno się poddawać. Sposobami na tą walkę są odpowiednie leczenie i rehabilitacja. Aby ta trudna walka była skuteczna, potrzeba wsparcia tak materialnego (finansowanie) jak i emocjonalnego ( wsparcie ze strony bliskich i społeczeństwa). Chcemy pokazać chorym, że rozumiemy ich trud i ich heroiczny wysiłek. Chcemy przypomnieć im, że walka z chorobą to walka w której nie wolno się poddawać!

Insight

„Czasami brakuje nam sił, czasami motywacji, a czasami cierpliwości. Jednak w walce z chorobą, jak w każdej walce, najważniejsze jest to, by  mimo trudności nigdy się nie poddawać”

Pobierz informację prasową.

 

 

Za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna Eura7

Organizatorem kampanii jest agencja marketingu społecznego Telescope

MEDIA

Citilighty

 

 

 

 

Spot TV

Spot radiowy