O kampanii

STRATEGIA KAMPANII

Długofalowy cel kampanii

 

IV EDYCJA

Życie ze stwardnieniem rozsianym to nie wyrok. Lecz czy mamy tego świadomość? Wśród chorych są zarówno idealni rodzice, jak i idealni pracownicy. Czy SM musi ich dyskwalifikować? Czy ludzie zdrowi mają prawo utrudniać im aktywne życie na starcie? W maju rusza kolejna, IV już edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”, bo warto edukować młode pokolenie!

Insight

„W tym roku zdecydowaliśmy się pokazać osoby chore na SM w codziennych rolach społecznych ze szczególnym naciskiem na pracę zawodową. Tym razem, pokazujemy osoby z widocznymi dysfunkcjami – osobę na wózku, poruszającą się o kulach, które w zestawieniu z odpowiednimi hasłami wyraźnie pokazują, że wartość człowieka definiuje to, kim on jest, a nie to, jak w danym momencie się np. porusza”

Pobierz informację prasową.

 

 

Za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna Eura7

Organizatorem kampanii jest agencja marketingu społecznego Telescope

MEDIA

Citilighty

 

 

 

Spot TV

Spot radiowy