Dr Jerzy Gryglewicz z Uczelni Łazarskiego o opiece koordynowanej, z Fundacja Urszuli Jaworskiej

Opublikowany przez SM - walcz o siebie na 11 maja 2016
Zobacz więcej

O kampanii

STRATEGIA KAMPANII

Długofalowy cel kampanii

 

V EDYCJA

Chcemy nadal budować świadomość, że SM to choroba, z którą trzeba walczyć i nie wolno się poddawać. Chcemy pokazać, że walcząc z chorobą wciąż musimy być aktywni, iść do przodu, nie zatrzymywać się  ale wciąż szukać lepszych rozwiązań. Zrobiliśmy wiele do tej pory. Leczenie jest sprawiejsze szanse na normalne życie większe ale też wiele jest jeszcze do zrobienia. To, jak wiele zrobiliśmy do tej pory nie może nas zatrzymywać ale wręcz przeciwnie powinno dodawać nam otuchy, że możemy zrobić jeszcze więcej.

Główny przekaz

Nie wolno się zatrzymywać, świat idzie do przodu musimy dotrzymywać mu kroku i walczyć o siebie coraz skuteczniej.

Ton głosu

Ostatnia odsłona kampanii odwoływała się do społecznego wymiaru choroby i roli osób z SM w społeczeństwie. W tym roku chcemy bardziej postawić na emocje, indywidualne losy i prawdziwe historie. To jak trudną drogę mamy już za sobą powinno nas motywować do dalszego
wysiłku a nie sprawiać że będziemy chcieli się zatrzymać.

Za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna Eura7

Organizatorem kampanii jest agencja marketingu społecznego Telescope

MEDIA

Spot TV


 

Plakaty